روز آتش نشان

شهردار کرج گفت: آتش نشانان فرشتگانی هستند که عشق و امید را از پس انبوهی از خاکستر بیرون می کشند و ثانیه های ناامیدی را به امید متصل می کنند.

مهرداد کیانی در گفتگو با پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، ضمن تبریک هفتم مهر ماه روز آتش نشان به تمامی همکاران سخت کوش و ایثارگر به نقش حیاتی این قشر در حفاظت از جان و مال شهروندان اشاره و اظهار کرد: آتش نشانی تنها یک شغل نیست بلکه رسالتی ست ایثارگونه که دلی دریایی و شجاع می خواهد.

وی ادامه داد: نبرد با شعله ای بی امان آتش آن لحظه که تنی بی جان ملتمسانه آخرین جرعه های زندگی را سر می کشد، داستان دستی ست که از جانب خدا آمده تا ثانیه های نا امیدی را به امید پیوند بزند.

این مسئول تصریح کرد: آتش نشانان فرشتگانی هستند که عشق و امید را از پس انبوهی از خاکستر بیرون می کشند و سرنوشت خانه ای را از اندوه به شادی تبدیل می کنند.

شهردار کرج در بخش دیگری با اشاره به توانمندی سازمان آتش نشانی و ایمنی شهرداری کرج این مهم را حاصل وجود نیروهای متخصص و ارزشمند این سازمان دانست و از آنان به عنوان قهرمانان گمنام شهر یاد کرد.

وی گفت: هم اکنون وضعیت آمادگی آتش نشانان در مقابل سوانح مناسب است و در تلاش هستیم با خرید و تکمیل تجهیزات لازم این سازمان را بیش از پیش تقویت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =